12.3.14

Gaining Mole-mentum=uusi lemppariglitter

 Harvat glitterlakat saavan minua huokaisemaan ihastuksesta. Nykyään kun lukee kynsiblogeja niin ne ovat täynnä eri indie-merkkien glitterpommilakkoja, jotka eivät vaan kiinnosta minua. Omistan kuitenkin parikin moniväristä glitteriä, mutta jotenkin en vaan käytä niitä. Nyt olen kuitenkin löytnyt sellaisen glitterin että olen ihastellut kynsiäni koko päivän ihan innoissaan :D
OPIn Gaining Mole-mentum kuuluu OPIn uuteen Muppets-kokoelmaan. Lakassa on hopeita, kultaisiaa ja ruusukultaisia erimuotoisia hilepalasia. Tykkään tästä erityisesti siksi, että se sopii kaikkien korujen kanssa yhteen. Joskus jos mulla on esim hopeaa kynsillä, en halua laittaa kultaisia koruja mutta tämä käy kaikkien kanssa :)
Lakan hileitä piti vähän kalastella ja asetella kynsille, mutta niitä on onneksi niin paljon ettei se ollut mikään vaikea prosessi. Palaset ei jääneet häiritsevästi törröttämään kun laittoi kerroksen päällyslakkaa.




Glitteriä kerrakseen ..:D Kuoret on Mytrendyphone.fi:stä, Puro-merkkiset. 

Käytin kynsissä: OPI-Gaining Mole-mentum & Don't Bossa Nova Me Around

Ei kommentteja: