7.10.13

My essentials

Tänään ajattelin kirjotella mun jokapäiväisistä perustuotteista kynsienlaitossa :)
Aluslakkana oon jo kauan käyttänyt lähinnä tota Orlyn Nail Defenseä. Tykkään Orlyn hoitotuotteista muutenkin tosi paljon, pullo on mun makuun sopivan kokonen ja muotoinen(sieltä saa helposti viimesetkin tipat talteen!)
Päällyslakkana tällähetkellä Seche Viten pikakuivattava. Seche on kyllä klassikko syystäkin, kuivattaa lakkauksen nopeasti ja jättää kauniin kiiltävän pinnan. Joitakin lakkoja se kyllä saattaa "kutistaa" jolloin kynsien kärjet jäävät paljaaksi. Siitä en tykkää Sechessä. Toinen suosikkipäällyslakkani on Essien Good to Go.


Käsirasvoina mulla on tällähetkellä käytössä OPIn minikokoisia Avojuiceja(kulkee mukana laukussa!) ja kotona Garnierin Mango oil-käsirasva. OPIn rasvat on ihan lemppareitani, mutta Suomessa niitten hinta on aika kova ainakin jos rasvaa käsiään yhtä paljon kuin minä ! Siksi ostan noita minikokoja mukaan kulkemaan ja kotona käytän sitten mitä "halpis"rasvaa milloinkin:) Toi Garnierin on kyllä kiva, tuoksuu raikkaalta eikä jätä tahmaista tunnetta käsiin. Avojuiceja tulee monessa eri tuoksussa, lempparini on mango tai kuvassa näkyvä raspberry violet ! 
Kynsinauhoja hoidan joko kynsiöljyllä tai sitten ihan puhtaalla sheavoilla. Sheavoi on siitä parempi ettei se valu kaikkialle ja sotke eikä siitä jää niin öljyistä fiilistä.

Näitten lisäksi käytän ns. taikaviilaa ja käsienkuorinta-ainetta tarvittaessa.

Ei kommentteja: