28.11.13

Uusi banneri/lempilakkani !

Tuli viimeyönä nukuttua vähän kun innostuin tekemään uutta banneria:D Olin vaan kyllästynyt siihen vanhaan tylsimykseen jonka olin siihen nopeasti joskus tehnyt. Tästä uudesta tykkään ainakin itse tosi paljon ! 
Ideani uudessa bannerissa oli laittaa siihen lempilakkani esille. Sattumoisin ne kaikki sopivat nätisti yhteen ..!
Illamasqua-Glory, OPI-Die Another Day, Butter London-Royal Navy, OPI-Honey Ryder, China Glaze-Ruby Red Slippers
Illamasquan Glory on varmasti eniten käyttämäni leimauslakka. Siinä on ihan mielettömän hyvä pigmentti. Tykkään myös tosta pullosta ihan sikana, neliökorkin alta paljastuu pyöreä korkki jolla on helpompi lakata.
OPIn Die Another Day on pitänyt mun suosikkilakan paikkaa nyt vuoden ajan. Se alkaa uhkaavasti olla loppumassa, pitää ehdottomasti metsästää jostain uusi pullo tätä. Lakka on tomaatinpunainen ja siinä on kultaista shimmeriä ja metallinhohtoa. Se on mielestäni todella kaunis lakka tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Butter London on minulle ihan uusi tuttavuus, mutta Royal Navyn perusteella voin suositella merkkiä lämpimästi. Korkkisysteemi on samanlainen kuin Illamasquan pullossa, eli suorakulmiokorkin alta paljastuu pyöreä korkki. Tämä levittyy niin hyvin että voisin kehua sitä loputtomiin.
OPIn Honey Ryder on se lakka joka sai mut innostumaan hiekkalakoista. Kultaisen sävy on mulle just oikea, ei liian keltainen. Hiekkapinta sopii tähän täydellisesti. Käytin tätä lakkaa varmaan koko kesän, koska se muistutti mua hiekkarannoista :)
China Glazen Ruby Pumps on The joululakka! Tää on jo mun toinen pullo Rubya. Onko mitään jouluisempaa kuin punainen glitter ? Tästä saa vähemmän jouluisen yhdistämällä sen esim. sailorlakkaukseen niinkuin mä tein vähän aikaa sitten.

2 kommenttia:

Lol kirjoitti...

Tuo banneri on tosi kiva! :)

saldag kirjoitti...

Kiitos :) !